Saturday, June 5, 2010

Does it worth it?

All the times , i've been doing this~ doing that~ to make others happy..but uhm...i realised today ( should be yesterday since i wrote this after 12am =.= ) i'm really tired and worn out...i couldnt accomplish what i had promised...like today..i promised to fetch my sis at 5pm at Spring...but coz i need to bring people back from SIB...it wasted me 40mins to reach my home..which is 5.40..lucky shes nt mad >_>

so...my sis had told me..if i want to fulfill my dream..i got to care about myself first...and i realised...hm , yeah~ i never care about my feeling when i tried to help others...but if i think too much about myself...i'll become selfish....gah >_>...what should i do?

3 comments:

  1. nganti~ 又没有说为自己着想就是自私的行为。帮人量力而为,就算有苦衷而say no也没有人能说你不对,反之还能多了解彼此的需要le... 聆听心中那个小声音吧!

    ReplyDelete
  2. 对啊对啊~之前的我就是太在意别人的感受而不太管我自己,害得我反而自己的事做不好让很多人伤心失望。这样让最爱你的人伤心失望你觉得就不会自私吗?等到我快崩溃时,才发现到自己的方法完全就是错的。凡事都有个限度,你不对自己好先,怎对别人好啊?

    ReplyDelete
  3. 因为我怕,当我开始顾虑自己的时候,我就会开始变得自私.....我不希望这样..我宁可让自己累一点...美美..我知道..但..我要怎么对自己好?

    ReplyDelete